فروش ساندویچ پانل یزد

فروش ساندویچ پانل یزد

فروش ساندویچ پانل یزد

فروش ساندویچ پانل یزد

فروش ساندویچ پانل یزد

مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران (مجتمع صنعتی ماموت) در این زمینه نامی آشناست. طراحی منحصر به فرد، تولید با کیفیت، ضمانت در فروش ، مقرون به صرفه بودن برای خرید و همچنین اجرای متفاوت و بدون نقص موجب شده است تا صاحبان صنایع خاص و علاقمندان به این صنعت از کنار این نام به راحتی عبور نکنند.
تک تک کارکنان ماموت و مدیران این گروه همواره با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل ایران دارند و با این امید فعالیت خود را ادامه می دهند که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی

قیمت ساندویچ پانل یزد

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ب.ظ

قیمت ساندویچ پانل یزد

قیمت ساندویچ پانل یزد

برای سفارش  وخرید ساندویچ پانل باید نکاتی رامد نظر قرار داده شوند تا انتخاب ساندویچ پانل جهت سفارش و خرید و اجرای پروژه های مربوط به آن به درستی انجام گیرد . بنابراین در ابتدا کاربرد و مصرف ساندویچ پانل ها را باید در نظر گرفت .با توجه به تمامی موارد یاد شده می توان از لیست قیمت ساندویچ پانل یزد آگاهی یافت . مشتریان محترم می توانند با تماس با نمایندگی ۵۰۱۶ ماموت از قیمت روز ساندویچ پنل هااطلاع یافته و جهت لیست قیمت ساندویچ پانل یزد و دریافت پیش فاکتور معتبروانلاین در اسرع وقت اقدام نمایند.

ورقهای استفاده شده در ساندویچ پانل

ورقهای استفاده شده از جنس فولاد می باشد که با ترکیبی از آلومینیوم و روی پوشش داده شده است (آلوزینگ) که مقاومت فولاد را در برابرخوردگی بسیار بالا می برد و روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵میکرون رنگ سوپر پلی استر کوره ای پوشانده است .

عایق استفاده شده در ساندویچ پانل

عایق استفاده شده از نوع پلی اورتان سخت می باشد که ساختار آن ساختار سلول بسته می باشد که که این ساختارپلی اورتان در ردیف بهترین عایقهای ، (close celled) داخل این سلول با گاز پر شده است ۵۰ از آجر و سنگ cm 4 معادل یک دیوار با ضخامت cm حرارتی قرارمی دهد بطوریکه یک دیوار با ضخامت عدم انتقال حرارت دارد ودر مورد صوت نیزعایق خوبی است.

مزایای استفاده از انواع ساندویچ پانل ماموت:

به خاطر سبکی ساندویچ پانل ، وزن مصالح به کار رفته در ساختمان ها فوق العاده کاهش می یابد ، جنس فوم عایق و لایه های ورق دور آنها سبب عایق سرما و گرما شدن ساندویچ پانل ها ( ساندویچ پانل ماموت) ساندویچ پانل ماموت برای رطوبت و شرایط جوی عایق مناسب و مصالح مناسبی به شمار می آید . کاهش هزینه زمانبر بودن انجام پروژه ها ، کاهش هزینه های مقابله با زلزله و ازدیاد طول عمر سازه ها و ساختمان ها و زیبایی طرحها و متفاوت بودن رنگ از نتایج استفاده از ساندویچ پانل ماموت است.

ارتباط با ما

  ۷۸۶۵  ۳۸۲  ۰۹۱۲

    ۳۰۲۸  ۳۷۹  ۰۲۸۳

   ۲۷۱۷  ۲۲۲  ۰۲۸۳

     ۱۲۲۶  ۲۲۳   ۰۲۸۳

info@sandwichpanel-company.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی